دل نوشته ها!!!!!!!!

زندگی کتابی است سرشار از ماجرا........

دل نوشته ها!!!!!!!!

زندگی کتابی است سرشار از ماجرا........

لعیا.......

 

 

 

 سلام.......... امشب سالگرد دوستم لعیاست.... 

خیلی زود رفت دلم خیلی هواشو کرده حیف....... 

خواهش میکنم هرکی به این وب سر میزنه یه فاتحه براش بخونه ممنون 

 

همیشه این اهنگ محمد اصفهانی منو یادش میندازه  

 

مرو ای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
مروای دوست مرو ای دوست
بنشین با من و دل بنشین تا برسم مگر
به شب موی تو
تو نباشی چه امیدی به دل خسته من
تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم
با غم تو

مروای دوست مرو ای دوست
مرو از دست من ای یار که منم زنده به بوی تو
به گل روی تو
بنشین تا بنشانی نفسی آتش دل
بنشین تا برسم مگر به شب موی تو
تو نباشی چه امیدی به دل خسته من
تو که خامو شی بی تو به شام وسحر چه کنم
با غم تو
چه کنم با دل تنها که نشد باور منتو و ویرانی خاموشی کوهم اگر اگر چه کنم با غم تو

چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل م
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل من
چه کنم با دل تنها چه کنم با غم دل
چه کنم با این درد دل من ای دل م
چه کنم…….

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرگ غم(مرتی) پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام خوفی منم بهت تسلیت مگم امیدوارم خدا به شماو خانوادش صبر و پایداری عنایت کنه (خدایش بیامرزد)

فیاض پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ http://ramzeshab.blogsky.com

سلام .
بهت تسلیت میگم.
ایشالا همیشه شاد باشی.

ممنون عزیزم

مقداد جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

منم واسش فاتحه خوندم، خدا رحمتش کنه): منم با این آهنگ خاطره دارم

میلاد یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

sslam khondam matlabeto khobe adam inghad be yade dostesh bashe rohesh shad vasash fateh khondam inshalah hamishe shad bashi

مرسی عزیزم لطف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد