دل نوشته ها!!!!!!!!

زندگی کتابی است سرشار از ماجرا........

دل نوشته ها!!!!!!!!

زندگی کتابی است سرشار از ماجرا........

بیاید ماهی مرده نباشیم!

شنا کردن در جهت جریان آب، از عهده  

 

ماهی  

 

 

مرده هم بر می آید 

 

 

 

همیشه سعی میکنم ماهی مرده نباشم و مقابل همه ی مشکلات ایستادگی کنم کاری میکنم که مشکلات از دستم خسته شن و جرات نکنن بهم سر بزنن!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

من حس می کنم دیگه حتی حوصله اینکه در جهت آب هم کنم ندارم
شاید خیلی خسته م!یه جورایی بریدم!!
انشاالله همیشه همین طور باشی و بمونی

ادم باید تحمل سختیارو داشته باشه مرسی از حضورت عزیزم

مرگ غم(مرتی) چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

مرسی به این همه اعتماد به نفس . کارت درسته ماهیه زنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد