دل نوشته ها!!!!!!!!

زندگی کتابی است سرشار از ماجرا........

دل نوشته ها!!!!!!!!

زندگی کتابی است سرشار از ماجرا........

سخنان کوروش کبیر..

خیلی سخنای جالب و قشنگیه خودم که خیلی  

 

دوسش دارم امیدوارم خوشتون بیا...د 

 

 

 

 

 

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنچه جذاب است سهولت نیست، دشواری هم نیست، بلکه دشواری رسیدن به سهولت است .

* * * * * * * * ** * * * * * * * * *

وقتی توبیخ را با تمجید پایان می دهید، افراد درباره رفتار و عملکرد خود فکر می کنند، نه رفتار و عملکرد شما

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است، نگرانی از آن است که انسان را از بین می برد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر همان کاری را انجام دهید که همیشه انجام می دادید، همان نتیجه ای را می گیرید که همیشه می گرفتید .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیش از آنکه پاسخی بدهی با یک نفر مشورت کن ولی پیش از آنکه تصمیم بگیری با چند نفر .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کار بزرگ وجود ندارد، به شرطی که آن را به کارهای کوچکتر تقسیم کنیم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همواره بیاد داشته باشید آخرین کلید باقیمانده، شاید بازگشاینده قفل در باشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها راهی که به شکست می انجامد، تلاش نکردن است .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دشوارترین قدم، همان قدم اول است .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عمر شما از زمانی شروع می شود که اختیار سرنوشت خویش را در دست می گیرید .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آفتاب به گیاهی حرارت می دهد که سر از خاک بیرون آورده باشد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.


نظرات 4 + ارسال نظر
امیر جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://mahshar010.blogfa.com/

عاطفه جون سلام
خوشحالم از اینکه به من سر زدی
راستی بیشتر از کدوم قسمت وبلاگ خوشت اومد

وب توهم جالب بود من بیشتر از عکساش خوشم اومد

دمت گرم امیدوارم که همیشه م.فق باشی تو هر کاری

اینم از ویت برداشتم : دشوارترین قدم، همان قدم اول است.

امیدوارم که اولین قدم آشناییمون دشوار نباشه...

ممنون از سر زدنت از شعرهاو جمله های وبت خیلی خوشم اومد

امیر جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ق.ظ http://mahshar010.blogfa.com/

منم باهات موافقم چون خودمم از این جملات خیلی خوشم میاد

خب عاطفه جون دوس داری یکم از خودت برامون بگی؟
چند سالته بچه کجایی ؟ درس، کار ،تاهل؟

من 26 سالمه اهل خوز!، عکاس مجرد

محمدحسین جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

شاد باد دل و دیده ات


ممنون از لطفت

مرگ غم(مرتی) چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ

اینجاست که دادات اون شعریو که قبلا واست سند کرده تاکید میکنه درمورد امیر جان میگم

راستی من خودمم عاشق دکتر شریعتیم بهت کتاباشو معرفی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد